Stan & biomys med syster!

Hej alla sötnosar! Hihi gårdagen var enormt kul, jag och Jennifer var i stan, vi skulle först gå och kolla på stan sedan skulle vi gå på bio, och det blev precis som vi bestämt! Vi gick på stan, men jag hittade fan ingenting och jag vet inte om Jennifer gjorde det men hon köpte ingenting iaf, men det spelar ingen roll att vi inte spenaderade våra cash på något, hihi vi hade iaf satans kul! Det måste göras om gumman! Haha, vi gick ju på bio, och vi såg Wallander - Hämnden, rätt bra faktiskt, men inte lika bra som dom andra. Men den får tummen upp, den är värd att se! När filmen var slut skulle vi vänta på mami som skulle hämta oss utanför biografen, haha så gick vi ut och väntade för det var så jävla varmt där inne, men min lillasyster tyckte att det var läskigt, så vi fick gå in igen. Men jag kan hålla med, det var lite scary ;D hahah! Så min fredag var toppen! Hur har eran helg varit då?

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback