Söndagsmys

Godmorgon! Tittade precis ut och såg att det snöade, för helvete, när fan ska det bli vår? Trött på detta äckelväder nu! Ge mig bara värme. Sol och värme och bara glida, sena utekvällar, gosh vad härligt, ge mig!
Men men, snart ska jag gå och fixa i ordning mig, farmor & farfar kommer hit idag för att fira pappa, som har fyllt år! Grattis i efterskott pappsen! Sen ska jag inte göra så mycket faktiskt, ska väl till mamma vid sju tiden skulle jag tro, så det blir till att ta det lugnt idag med, härligt värre!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: S

Jaa asso shiit snö snö och mer snö!

Jag trodde snö perioden var slut men så kommer det sjukt mkt -.- haha man längtar tills sommaren kommer verkligen..<3

puss

2009-02-23 @ 14:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback