I do everything for you

Hur fan ska jag börja? Jag vet att jag är världens idiot ibland, jag vet att jag kan säga saker som sårar dig så enormt mycket, som jag inte tänker på förens det är försent, jag vet att jag kan vara dum i huvuvet. Jag vet det, och du förtjänar så mycket bättre än det, så därför måste jag börja bättra mig, för det är inte sådär jag vill ha det, jag vill ha det som förut, när vi var som bästa vänner, vi gjorde allting tillsammans, vi pratade om allt, det är tider jag verkligen saknar och ska göra allt för att få tillbaka., allt. Du är en sån underbar person, så det finns inga ord till hur jag ska kunna förklara det. Jag ger dig det mesta, men jag vet att saker inte kan köpa lycka, jag vet. Därför ska jag börja skärpa till mig. Jag vill verkligen inte förlora dig så jag måste måste måste bli som förut, för jag hatar personen jag är idag! Visst, jag är ju inte alltid sur och sådära, hihi, jag kan ju vara väldigt knasig ibland också, eller hur? Hihi! Du och jag har sårat & svikit varandra så jävla hårt, alla gånger vi kallat varandra cp, dum i huvudet med mera, men det är sånt som jag faktiskt ångrar, för som sagt förtjänar du något ännu bättre, för liksom.. Du är världens bästa person, det vet jag att många andra också tycker, för det har jag själv sett, så säg ingenting annat hjärtat. Dom i skolan som kallar dig hora, slampa, tönt och skit kan fan bara dra åt helvete, jävla äckelmännsikor! Och fortsätter dom sådär så säg till så ska jag fan personligen snacka med dom skitungarna! Jag är inte rädd för att säga vad jag tycker, jag vet att jag var det förut men inte längre. Då jävlar!! Säg bara till för du vet att jag gör allt för dig, precis allt. Kan vi inte båda försöka ändra oss, så allting bara blir som förut? Ta mig tillbaka till dom tiderna. Minns du våran favorit låt 2005/2006 "Du var mitt allt"? Den lyssnar jag fortfarande på, den är grymt bra! Hjärtat, du är mitt allt. Och jag vill bara säga att jag ska göra allt för att bli den jag var förut, då jag var lyckligare än någonsin, då du och jag var som tajtast. I do everything for you, sweetie! Jag vill bara se dig lycklig för det svider att se dig såhär. Utan dig går jag seriöst sönder. Jag älskar dig så sjukt jävla mest!

Jag älskar dig!
Jag och lillasyster på bild, världens finaste!

Kommentarer
Postat av: Jny

Svar: fan vad fin blogg du har! :) tack så mycket, känns jätte bra faktiskt och jag är sååå lycklig med honom! <3 puss på dig!

2009-02-24 @ 10:29:05
URL: http://jnyprod.blogg.se/
Postat av: Izabella

Tack detsamma, sweetie! Vad bra, du förtjänar det verkligen! <3.

2009-02-24 @ 22:30:50
URL: http://pussbella.blogg.se/
Postat av: S

Hah det är så med syskon.. Man bråkar mkt med dom och så men sen efter ångrar man det som fan, man tänker inte på att du egentligen älskar dom från botten av ditt hjärta.. Och du vet aldrig om det är sista gången du ser dom..

Så man får väl försöka vara lite snällare.. (; <3

2009-02-24 @ 23:49:29
Postat av: Miccan

Ni är så himla lika ! :) <3

2009-02-26 @ 10:58:22
URL: http://misssjoman.blogg.se/
Postat av: Izabella

Hihihi jag vet :D <3

2009-02-26 @ 18:34:53
URL: http://pussbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback